Dag 68. 51217. - Reisverslag uit Hazeldonk, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 68. 51217. - Reisverslag uit Hazeldonk, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 68. 51217.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

05 December 2017 | Nederland, Hazeldonk

Dag allen, vandaag vroeg uit de veren, we wilden bijtijds rijden afteleggen tegen de 500 km en Belgie/Doornik als eindpunt.
Ontbijten etc, camper klaar voor vertrek en met de code de slagboom weer open,richting Vierzon. Voor de snelweg nog even tanken,ook vandaag alleen de grote weg, voor dat we naar huis gaan wilde we nog een bezoekje brengen aan Brussel en de bedoeling is dan dat we Donderdag thuis zijn en ook op tijd ivm de begrafenis van onze schoonzus.
Nu aan gekomen in Doornik, camping Aqua Tournai, alle plekken mooi aangelegd met gras met een zachte ondergrond door de regen, daar gaan we niet opstaan. We mochten van de eigenaar op een klein rotonde staan met asfalt een soort pleintje. Ook is er wifi maar de eigenaar weet niet hoe dat werkt , er is wel verbinding maar geen scherm omhet pasword in te vullen,pech. Hierdoor komen de verslagen later binnen helaas. vandaag een echte reisdag met stops voor een hapje en een drankje, ik kijk altijd met verbazing hoe vrachtwagenchaufeurs dit doen met verplichte pauze's en rusttijden , een apart leven. Oke dit verslag tot zover, Gr.M&L.