laatste avondmaal! - Reisverslag uit Rustenburg, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu laatste avondmaal! - Reisverslag uit Rustenburg, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

laatste avondmaal!

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

15 Februari 2013 | Nederland, Rustenburg

vanmiddag zijn we Patrick, Linda en Thijs gedag gaan zeggen, we werden verwend met een overlevingspakket en een mooie tekening van Thijs die meegaat in de camper. Later lekker met Frank thuis gegeten en even alles doorgenomen, zoals uitleg hoe een logboek bij te houden. Morgen begint dus onze reis naar het warme zuiden.

• 15 Februari 2013 - 23:23

Jose Van Wees:

leo en marijke
    Ik wens jullie een hele goede reis naar spanje en veel mooi weer Ik ga jullie zeker volgen Geniet ervan We zien elkaar in duitsland gr jose en toon

• 16 Februari 2013 - 10:35

Gerard En Dina:

lieve leo en marijke .
    een heel fijne vacantie en geniet er lekker van .liefs en rij voorzichtig

• 16 Februari 2013 - 14:42

Marianne En Peter:

Lieve Leo en marijke , wat heerlijk! Wij wensen jullie veilige kilometers en geniet ervan!

• 18 Februari 2013 - 16:39

Yolanda:

He lieve schatten,

Heel veel plezier gewenst! Wij gaan jullie belevenissen volgen en houden uiteraard Tiny op de hoogte.
    Wij hebben alleen een gewijzigd mailadres miv 21/2 en krijgen geen mail meer op het bij jullie bekende adres. Kunnen jullie dit nog aanpassen (kooijmanyolanda@gmail.com).

Geniet ervan.

Liefs,