Vakantie 2017 Dag 1. - Reisverslag uit 't Hoekje, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Vakantie 2017 Dag 1. - Reisverslag uit 't Hoekje, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Vakantie 2017 Dag 1.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

29 September 2017 | Nederland, 't Hoekje

Vrijdag 29 September dag van vertrek van onze vakantie. vroeg wakker had buiten de vakantie nog een andere reden, nog even een bezoekje aan onze huisdocter, alles oke. de laatste spullen naar de camper, huis even doorgelopen extra controle etc. De buren voorzien van info en de sleutel .om 10.00 vertrek camper voorzien van brandstof en nog wat verse boodschappen gedaan de polder uit richting zuid-Europa. Bij Alkmaar de A9 op gevolgd door de A2 en bij Breukelen ff een stop voor koffie. Lekker verkeer op de weg niet druk maar wel veel bewegeningen. rond 13.00 aangekomen in Kaatsheuvel 154 km. Camping/zorgboerderij, net voor ons draaide de melkwagen het pad op dus even een moment van wachten , dat is de sfeer van een boerderij , de melk gaat voor heerlijk ontspannen. Kennisgemaakt met de vrouw des huize, de boerin Jolene van Loon. wijst ons het veld aan zoek maar een plaatsje en vanavond nemen we alles even door. De zon scheen dus de ingang van de camper op de zon zijde. Camper gesteld stroom erop en de stoelen buiten.Oh zegt Marijke wat is dit lekker. scooter eraf en ik ff een ritje gemaakt naar de Efteling waar we morgen met z'n allen zijn, Ritje van 10 min dan weten we hoe we morgen moeten vertrekken. Bij terugkomst aan de koffie terwijl Marijk ff haar ogen gesloten had in het zonnetje. Ja wandellen stond ook op het program, ff een uur door de bossen en omgeving gelopen, moet zeggen behoorlijk warm. Oja even wat dier bewegingen, de ezels naast ons beginnen te balken twee poesjes willen de camper in en 80 koeien die gemolken willen worden. uiteindelijk alles weer rustig. tot zover even vandaag. groet uit Kaatsheuvel.

• 30 September 2017 - 08:41

Harry En Ankie:

Zo het eerste verhaal is al leuk om te lezen

Kijk uit naar AL die andere beleef momenten van jullie

Ik zeggggggg geniettttt

We gaan het lezen veel plezier
    Ge harry en ankie

• 30 September 2017 - 12:16

Dina :

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie vakantie. En vandaag lekker met het gezin en kleinkind naar de Efteling veel plezier. Liefs Dina

• 30 September 2017 - 22:13

Patrick Linda En Thijs:

Top weer!!
    Vandaag een heerlijke dag gehad.

Nu genieten maar. Veilige kilometers en op naar de 30 graden. Zorg goed voor elkaar en weer veilig en gezond thuis. Tot over een week of wat...
    Veel liefs
    Patrick linda en thijs

• 01 Oktober 2017 - 12:17

Yolanda:

He lieve oom en tante, nu echt op weg naar het zonnige zuiden. Geniet! Liefs Yolanda