05 Maart 18e Reisdag - Reisverslag uit Manta Rota, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 05 Maart 18e Reisdag - Reisverslag uit Manta Rota, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

05 Maart 18e Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

05 Maart 2013 | Portugal, Manta Rota

oje wakker worden van de regen dat is niet de eerste keer deze reis, maar toch later na het aankleden en ontbijt gaat hij schijnen,de zon en daar word je weer blij van, vandaag een plannetje om wat in de rondte te rijden wat plaatsjes te bezoeken,als eerste Manta Rota kwamen uit op een mooie parkeerplaats zonnetje erbij, daar koffie gedaan net achter de duinen,even verderop een off.camperplaats besloten om hier te blijven. Even op het strand gewandeld en voor de rest lekker rustig wat klusjes gedaan met af en toe regen maar meer zon uren.
Tot plus/minus zes uur de telefoon gaat, oje inderdaad onze Patrick deelde mede dat een schoonzoon van mijn zus Greet is overleden ,ietsje ingewikkeld om het op deze manier op papier te zetten. Greet gebeld bijzonder ontdaan en behoorlijk droevig. Na veel moeite , internet was en is hier niet voldoende, gechat via skype met Frank, was even prettig als je zover weg ben. We waren behoorlijk ontdaan en daarom schrijven wij nu pas op 06 Maart dit verslag en word ook wat later geplaatst. dit alles tot zover groet van ons aan alle.