21 Maart 34e Reisdag - Reisverslag uit Madalena, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 21 Maart 34e Reisdag - Reisverslag uit Madalena, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

21 Maart 34e Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

21 Maart 2013 | Portugal, Madalena

Vandaag de 34e Reisdag, gisteren een heerlijke dag gehad met Bart en Tineke, vandaag gaat ieder weer apart verder B&T naar beneden en wij naar boven in Portugal. De camper tikte weer dus de zon scheen en lekker ons bedje uit , douchen en samen met Bart naar de supermarkt voor verse broodjes. De tafel en stoelen in de zon en uit de wind gezet en lekker ontbeten. Camper klaar maken voor vertrek, stroom eraf, vuil water lozen,toilet legen en even naar de water voorraad gekeken was nog voldoende. Ja en afscheid nemen van Bart en 10, we gaan elkaar weer zien in Duitsland bij het Hobby 600 treffen, elkaar een fijne en goede reis gewenst wij verlieten de camping en bij de rotonde neemt u de eerste afslag zegt onze vrouwelijke navi, en zo eindigde deze bijeenkomst erg fijn en plezierig.
Vanuit Coimbra gaan we naar Aveiro gekozen voor landelijke wegen door dorpjes en rustig aan, in Aveiro even een koffiestop en door het stadje gereden, het lijkt een beetje Italiaans, bootgondels, een kanaaltje en boogbruggetjes. De route gaat verder naar Espinho en bij Praia da Aguda op de boulevard geparkeerd deur open dat je de zee hoort en daar lekker onze lunch gebruikt, ook weer zo'n geweldig moment de hele wereld is dan voor jou alleen.
We gaan weer verder op naar Madalena onze einddoel vandaag, parque de campismo is de camping waar we twee nachten verblijven. Morgen gaan we Porto bezoeken. De camper geplaatst alles oke gemaakt en kijken of we WiFi in de camper kunnen pakken, helaas een te zwak signaal we moeten naar de recreatie ruimte om contact te krijgen, skypen was weer ff nodig met Pat,Linda en Thijs alweer een fijn moment.
We hadden onderweg nog even boodschappen gedaan dat even klaargemaakt en een ,ja echt waar ,een wijntje erbij ging weer helemaal goed. Zo dag 34 staat in hoofdlijnen weer op papier, morgen een mooie dag maken en tot het volgende verslag. groet M & L.

• 23 Maart 2013 - 20:19

Coby:

Lieve Marijke en Leo.
    Hartstikke leuke berichtjes. Ben ook op internet. Moet nog wel oefenen. Leuk jullie te kunnen volgen. (Dit berichtje nog gemaakt door Yvonne, nog even helpen).
    Goede reis verder.
    Coby