Dag 54. Slap dagje. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 54. Slap dagje. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 54. Slap dagje.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

21 November 2017 | Spanje, La Venteta

Allemaal goede dag, we hadden geen plannen vandaag en eigenlijk we zien wel wat we doen. Net zoals elke dag hetzelfde gedaan, oja , de wasmachine was vrij even een wasje draaien en we nemen pauze met koffie in de zon. Wasje klaar en ook in de zon.
En dan zit je zo te kijken en je ziet dat een spatbord van de camper niet oke zit, even het gereedschap erbij beetje knutselen en het zit weer zoals het hoort.
Marijke zegt zullen we even een stukje lopen over het strand en via de supermacado weer terug, doen we, toch even anderhalf uur bezig.
Even een pauze en Marijke daagte mij uit voor een potje jeu de boule, het werden er drie en de winnaar heeft gewonnen!
Vandaag alles in de laagste versnelling is ook lekker, nu dit verslag tot zover, Gr. M&L.