Dag 39. De reis gaat verder. - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 39. De reis gaat verder. - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 39. De reis gaat verder.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

06 November 2017 | Spanje, Ronda

Allemaal oke'? Wij gaan weer verder vandaag we verlaten Gibraltar, officieel stonden we in Spanje in La Linea de la concepcion, vertokken met zon over de AP7 bij afslag 133 naar naar de A7 door Estepona , bij San Pedro naar de A397 de weg naar Ronda vandaag ons einddoel maar eerst nog even 50 km door de bergen, met zo ongeveer 90 % aan haarspeld bochten etc.en alleen maar omhoog, prachtige weg met mooie uitzichten met af en toe een stop, kon het verkeer achter ons ook weer verder door, ook nu weer een roller coaster vond Marijke.
We hadden een camping geprikt vlakbij Ronda ,daar aangekomen ,aangemeld plaatsje gevonden scooter van de camper en naar het centrum van Ronda gereden, plus minus 3 km ook met stijgingen en dalingen . Opvallend veel toeristen met bussen o.a jappanners.
Ronda heeft een historisch centrum, het centrum is doormidden gesneden door een enorme kloof wel 100 meter diep alles in de oudheidkunde, adembenemend mooi, omringd door geweldige tuinen en historische gebouwen. Uitzichten naar de bergen en een druk modern centrum. Terug naar de camper even een pauze met een wijntje. Hapje eten en het verhaal van vandaag even intikken. Tot later Gr.M&L

• 07 November 2017 - 11:38

Frank: