10 Maart 23e Reisdag - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 10 Maart 23e Reisdag - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

10 Maart 23e Reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

10 Maart 2013 | Portugal, Portimão

De Zon daar werden we wakker van, een lekker gevoel voor een blije dag.
Douchen, ontbijten de camper klaar maken voor vertrek, vandaag beginnen we de reis naar Albufera, eerst even vuil water lozen en het toilet legen, even langs de receptie, wat papieren regelen, en hop de weg op , we komen door een straat, op de heenweg ook. en dar staan zulke mooie huizen op sommige hebben we een optie genomen! I Albufera aangekomen lijkt het net of alles anders is, marijke is daar ooit met de zussen geweest , een beetje naar de kust gereden en toen kwamen er wat herkinnings punten zoals het busstation en de baai waar ze regelmatig verbleven, verder rijdend kwamen we vast te zitten in een straatje wat smaller was dan de camper, dus achteruit een zijstraat inkeren die hellend omhoog liep en toen vooruit weer weg Albufera uit. op naar Portimao en wel Praia da Rocha daar zijn camperplaatsen de eerste helemaal vol, de tweede immens groot daar was nog ruimte, vlakbij de marina de Portimao. De camper gestald koffie gedronken en een wandeling gemaakt over het strand lekker het zonnetje en een stevig windje erbij lopende voort mooie foto's gemaakt en over de boulevard weer terug. Aangekomen bij onze mobiel home ff pauze een hapje gegeten en natuurlijk een wijntje erbij .Snel even Internet gescoord om dit verslag op papier te zetten , jullie gaan weer van ons horen tot later Groet M&L.