28 Maart 41e Reisdag. - Reisverslag uit Messanges, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 28 Maart 41e Reisdag. - Reisverslag uit Messanges, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

28 Maart 41e Reisdag.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

28 Maart 2013 | Frankrijk, Messanges

Een geweldige camperplaats waar we stonden San.S. gisteren hoorden we nog wel een verhaal dat onze buren hier eerder hadden gestaan en bij terugkomst uit de stad dat de camper bezocht was en alles wat maar los zat zat er niet meer in, was toch wel even een verhaal dat we aanhoorden.
Helaas ook vanmorgen regen, en wij en vele met ons verlieten deze mooie stad, wij hadden een camping geprikt in Frankrijk,jawel we verlaten Spanje en hebben alleen in Spanje zo'n 2600 km gereden tijdens ons verblijf. De camping ligt aan de kust bij het plaatsje Messanges, we verlaten de camperplek en we laten ons leiden door de navi die ons feilloos door San.S. leidt naar de snelweg , deze maal ook Tolwegen we gaan immers de Pyreneeen door en we willen geen verrassingen . het was druk veel verkeer en opvallend veel transport. We hadden het plan om even Biarritz aan te doen , maar ook door het mindere weer en drukte gingen we de afslag voorbij, bij afslag 8 verlieten we de snelweg en reden door een mooi en bijzonder gebied wat parralel ligt aan de kust, door mooie plaatsjes en kwamen zo aan waar de de navi ons bracht , camping Les Acacias zeer verzorgt een hele vriendelijke mevrouw die ons welkom hete. we spraken af voor een nacht te verblijven. even de veslagen verwerken , een spelletje jeu de boules spelen en even ontspannen, morgen zien we verder. U hoort weer van ons. ( er zijn wat WiFi problemen en verbindingen de verslagen komen wat later. groet Marijke & Leo.