3 April 47e reisdag. - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 3 April 47e reisdag. - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

3 April 47e reisdag.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

03 April 2013 | Frankrijk, Amiens

Hoe meer wij naar het noorden gaan , hoe kouder het wordt, vanmorgen 1 graad in de camper, iedereen zal dan zeggen dat is nog plus ook, wij doen het al weken met MIN.
Snel even de kachel aan en douchen ,die niet al te warm was ,ook dat nog.
Even naar de receptie om ons bestelde brood en croissant's te halen en geprobeerd om contact te leggen middels WiFi, lukte niet.
Ontbijten en de zon kwam door langzaam gaat de temp omhoog, camper oke' klaar voor vertrek, afvalwater lozen op het sanistation en nog even WiFi proberen, en ja hoor vliegensvlug ging het reisverslag van gister de lucht in, u heeft het al gelezen?
Nog drie verslagen dan zit onze reis erop, gepland Vrijdag thuis te zijn op de dijk in Rustenburg.
Vandaag naar Amiens ,even boven Parijs, ook weer een mooie tocht door het landschap van Frankrijk, een omleiding in Rouen gaf wat oponthoud geeft niet kijken we wat meer in de rondte als we stil staan en maken we rijdend en of stilstaand wat foto's
Onderweg op een groot parkeerterrein nog even geluncht, we staan net komen er meerdere campers pal naast ons staan zodat wij bijna de deur niet meer kunnen openen, op zo'n groot terrein!
Geprikt een camperplaats in Amiens in een park, daar stonden alleen auto's , wij verder naar een gloednieuwe camping valt onder Amiens, ligt wel buiten de bewoonde wereld is nu geen probleem we gaan niet de stad in, en de zon heeft zich ook teruggetrokken dus de kou is in aankomst.
Aangekomen op de camping alles ziet er zeer verzorgd uit, plekje gezocht alles oke' gemaakt en voor het eerst het reisverslag zeer vroeg op papier, we hebben een WiFi abonnementje gescoord dan kan dit verslag ook zo de lucht in.
Ook gaan we nog even skypen met pat,Linda en Thijs en kijken of Frank online is, tot zover vandaag dit verslag, groet en tot de voorlaatste! M & L.

• 04 April 2013 - 21:21

Jose Van Wees:

hallo Leo en Marijke Bijna weer thuis
    Wat een avonturen hebben jullie beleefd en wat een mooie plekjes hebben jullie aangedaan Ik ben er jalours op Maar wij hebben her afgelopen weekend met Pasen met vrienden door gebracht op Camping De Mosterdpot in Woudrichem Het was een koude Pasen maar we hebben het toch reuze naar onze zin gehad. Nou maar hopen dat jullie een beetje zon in jullie camper mee hebben genomen naar ons koude Nederland .
    Ik heb denk ik een nieuwtje voor jullie
    Ik denk dat Hans en Griema uit elkaar zijn Want Griema heeft een andere achternaam aangenomen en op Face book staat dat ze uit elkaar zijn . Is dat nieuws of wisten jullie dit al ?
    Verder wens ik jullie nog een paar mooie dagen en we zien en spreken elkaar in Duitsland .
    gr toon en jose