dag 50. 50 dagen op pad. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu dag 50. 50 dagen op pad. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

dag 50. 50 dagen op pad.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

17 November 2017 | Spanje, La Venteta

Ja , Vijftig dagen geleden, ook op een vrijdag op pad gegaan, Nederland ,Belgie, Frankrijk, Portugal en nu in Spanje in de plaats Murcia, we zijn op weg naar omhoog ,naar het winterse weer,nog even niet.
Vanmorgen een rustige ochtend, de bakker komt lekker langs , een vers banquetje en het zonnetje scheen de camper in, dat is fijn ontbijten.Er moest even wat huishoudelijk camper werk gebeuren. En ik zelf even wat aan de scooter gesleuteld,kon hem niet meer electrisch starten wel met de krikstarter, bouchie schoongemaakt, het bleef bij hetzelfde. Intussen kwam mijn buurman erbij een Belg, je kent dat wel praatje erbij, wat het probleem is, verteld, het komt wel als ik thuis ben ,nou zegt hij, ik hoop voor je dat hij het blijft doen. Accu gemeten , bij electrisch starten zakt hij helemaal weg,met de krikstart doet hij het net, conclusie accu defect,laadt wel bij maar houdt het niet vast. Totdat hij helemaal leeg is zal de krikstart het ook niet meer doen. Oke'Buurman, In de middag naar Murcia , op zoek naar een scooterzaak o.i.d. , een gevonden ,gesloten sieesta, dat is ruim 1,1/2 uur wachten , doen we niet even verderop zit Carrefour, een mega grote Supermacado, We gaan daar gewoon ff kijken de tijd doorbrengen, oja daar is ook vrije WiFi , het vorige verslag verstuurd en de post kwam ook binnen. zomaar even kijken in de winkel en zowaar ook Accu's en precies die ikmoest hebben bingo helemaal oke.nog even verder geshopped en toen weer naar de camper, accu direct geplaats en starten maar,probleem opgelost , buurman ook tevreden.
Intussen hapjes tijd, eerst een wijntje ,beetje bakken en braden en smullen weer. En dat al 50 dagen lang, helemaal oke'. Groet M&L.