Dag 29.Rustdag Manta Rota. - Reisverslag uit Manta Rota, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 29.Rustdag Manta Rota. - Reisverslag uit Manta Rota, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 29.Rustdag Manta Rota.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

27 Oktober 2017 | Portugal, Manta Rota

Goede dag allemaal, Alles weer gedaan wat we altijd doen,het enige verschil we blijven in Manta Rota. Vandaag even wat boodschappen doen ,doen we op de scooter naar de plaatselijke supermarkt, karretje vol ,nou ja een kleintje. Kon allemaal mee. Alles een plaatsje geven in de camper, kopje koffie erbij en daarnaa ,we gaan een ritje makenmet de scooter het doel Monto Gordo,helaas moeten we over de N125 ,een weg langs de kust is er niet. Monto Gordo,Marijke is daar ooit met de zussen en schoonzussen geweest dus er zomaar even doorheen gereden met wat stops even wat herringeringen op gehaald,het zag er allemaal wat rustig uit het seizoenis daar een beetje voorbij. En weer terug naar de camper want we wilden weer naar het strand en zwemmen in zee en zo gebeurde het en weer afgesloten met een lange wandeling op het strand.
Het weer was weer oke'geen klagen, Met een wijntje, hapje eten en het tikken van dit verslag is deze dag bijna ook weer voorbij, we genieten elke dag, groet en tot later M&L.

• 28 Oktober 2017 - 13:30

Dina Spijker :

Wat leuk dat jullie in Monte Gordo zijn wij als zussen en schoonzussen hebben het daar erg leuk gehad en zijn naar de casino geweest. En lekker naar het strand.liefs en knuffel van Dina

• 28 Oktober 2017 - 17:28

Ans:

Hi. Ik ben nu zo'n 29 dagen jullie reisverslagen aan het lezen en ik moet zeggen jullie nemen het er wel van! Er gaat geen dag voorbij of de fles komt op tafel

• 28 Oktober 2017 - 17:31

Ans:

Ik geloof dat mijn berichtje te lang is. Ik zie de rest niet!?

• 28 Oktober 2017 - 17:35

Vervolg....