Dag 6 een kort ritje. - Reisverslag uit Brantôme, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 6 een kort ritje. - Reisverslag uit Brantôme, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 6 een kort ritje.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

04 Oktober 2017 | Frankrijk, Brantôme

hallo allen. vroeg wakker lekker gedoucht en daarna het ontbijt, alles rustig aan.rond 10.00 uur vertrokken door Limoges naar de N21 twee baans en door dorpjes en stadjes geweldige rit heuvelachtig en met mooie uitzichten. even een koffie stop in Thiviers met wat lekkers en Marijk een boodschapje gedaan in de plaatselijke super. Ik wilde even wat gaan pakken uit het achterluik en zocht de sleutel op de plek waar hij standaard ligt niet aanwezig kortom de gehele camper doorzocht niet te vinden, oei , wel een reserve maar toch dat is de reserve! verloren in limoges bij het opbergen van div.spullen? Marijke belt de camping geen gehoor krijgt een bandje, dan maar terug ongeveer 60 km, maar geen zekerheid dat ze daar liggen . we sturen een mailtje of ze willen kijken op de plek waar we stonden. terwijl Marijke het mailtje schrijft , krijg ik een idee, op de plek waar ze altijd liggen achter het stuur bij de km teller zit nog wat ruimte , op mijn rug liggend onder het daschbord kijkend zie ik tussen de bedrading een ringetje schitteren , zaklamp erbij en ja hoor daar lag de sleutel met schroevendraaier en met me hand er tussen door toen had ik hem weer pffff, een opluchting, Mailtje gelijk gecanceld en opgelucht . Motor gestart ff diep ademhalen en weer verder naar Brantome men zegt het Venetie" van Frankrijk, het werd warmer de zon doet het goed . camper plaats gezocht hier blijven we voor een nacht, in de middag wandelend naar het centrum, maar het gevoel dat we in Venetie" waren kregen we niet, viel tegen, dan maar een terrasje gezocht ff wat drinken en weer terug naar de camper waar het inmiddels in de camper zo'n 35 graden is en geen wind . oftewel niet slecht, als de zon weg is koelt het heel snel af en vrij snel pikdonker. oke tot zover , het verslag wordt later verstuurd . groet uit het zuiden van Frankrijk. M & L.

• 05 Oktober 2017 - 11:28

Dina :

Zo jullie beleven wel weer van alles. Maar het mooie weer hebben jullie nu mee geniet van klein Venetië dikke knuffel

• 05 Oktober 2017 - 11:33

Gerard: