23 Februari 8e reisdag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 23 Februari 8e reisdag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

23 Februari 8e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

23 Februari 2013 | Spanje, Benidorm

Wakker worden door de regen, dat is even schrikken, koffie zetten en aankleden ,ontbijten en inmiddels is het droog. Afrekenen bij de parkwachter en de water tank van de camper vullen. We draaien de parking af en volgen de route de stad uit , vandaag het plan naar Benidorm onderweg even dieseltanken en bij dat tankstation is een wasstraat daar mag de camper niet in, de tankbediende wees ons de volgende station aan waar je met hoge druk kan reinigen, ik moet zeggen na veel snelweg Km was hij wel aan een schoonmaak beurt toe.
Na de was beurt de weg vervolgd en we hebben de kust weg genomen door dorpjes en de bergen door en zo kwamen we in Benidorm.
Ook op zoek naar vrienden van ons die hier al enkele weken verblijven, alleen wij weten de naam van de camping niet, eentje geprobeerd maar helaas daar stonden ze niet ingeschreven.
Zelf een camperplaats gezocht en we hebben besloten hier een paar dagen te blijven en wat toertjes met de scooter maken , mogelijk komen we onze vrienden tegen.
Op onze plek geinstaleerd Antenne TV gaf nog wat problemen ivm een boom ,verkast naar een andere plek met ook vooral een mooier uitzicht en de Tv doet z'n werk. Het verschil met gister =13 graden dus nu ongeveer 10+. en 152 Km afgelegd.

• 23 Februari 2013 - 22:35

Yvonne:

Hoi Marijke en Leo
    Wat leuk om jullie te kunnen volgen. Heel veel plezier en geniet lekker. Stella zit nu ook 12 weken in Spanje. Ze is Spaans aan het studeren en zit nu in Madrid.
    Gr. Yvonne

• 24 Februari 2013 - 13:52

Ans Kraijenhof:

Hi, reizigers. Ik lees dat jullie je prima amuseren en dat het weer (23 graden!!) lekker meewerkt! Hier is vannacht sneeuw gevallen en is het amper 3/4 graden. Dus geniet er lekker van. Groetjes Ans.

• 24 Februari 2013 - 19:40

Jose Van Veen:

Hallo Marijke en Leo,

Ben via een link hier terecht gekomen, wat een leuke verrassing om zo jullie reis te volgen. Ik vind het echt gaaf dat jullie dit doen--wij dromen er alleen nog van.Ik wens jullie veel plezier en geniet van alle mooie plekjes en het mooie weer. (Tis hier nog steeds veeeel te koud voor mij.) Wens jullie veilige km.en gezondheid tijdens de reis. Succes en houd jullie goed. Groetjes en liefs, Jose