Dag 2.bezoek aan de Efteling - Reisverslag uit Albert, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 2.bezoek aan de Efteling - Reisverslag uit Albert, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 2.bezoek aan de Efteling

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

01 Oktober 2017 | Frankrijk, Albert

Dit verslag schrijf ik nu terwijl we in Frankrijk verblijf,gisteravond lukte dat niet meer.Een geweldige dag gehad met Frank,Cherish,Shane,Patrick,Linda,Thijs en de vriendin van Cherish,Denise. Afgesproken was rond kwart voor tien voor de Efteling, Frank vanuit denHaag,Patrick(had eenChalet gehuurd) vanuit Hapert en wij van om de hoek De Boerencamping zeven minuten rijden met de scooter en we waren de laatste. ikmoet zeggen we hadden een behoorlijke etape de bammetjes route.marijke had belooft voor de broodjes te zorgen moest ff gebeuren.Om tien uur gingen de kassa's open het zijn er veel dus dat was zo gebeurd.nu de plannen wat als eerste te doen De achtbanen moesten er aan geloven voor diegene diedat durfte,oftewel die staan achterin de Efteling dus even een loopje.De Baron een sensatie als eerste opnaar de toegang,maar helaas Thijs mocht niet de attractie in vanwege zijn lengte ,allen waren solidair gingen ook niet ,opnaar de python ff wachten dus aansluiten in de rij .de rit een sensatie. en zo werden bijna alle attracties gedaan,de houten achtbaan,villa volta,droomvlucht en ookde draaimolen werd niet vergeten en een speciaaltje de stoomcarousel,de hele dag ( voor iedereen ) de mooiste dag van je leven !! Met koffieen thee onderweg en de bammetjes en na afloof een lekker hapje gegeten was dit een geslaagde dag, Afscheid genomen ivm vakantie dikke kussen van allemaal. wij snel weer bij de camper , alle kinderen even rijden en ookgoed weer thuis gekomen.Groet Van Marijke & Leo.hier vanuit Albert (Frankrijk).