Dag 55. Boulevaartje. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 55. Boulevaartje. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 55. Boulevaartje.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

22 November 2017 | Spanje, La Venteta

Ook goede dag, hij was er weer, de bakker met vers brood, na het ontbijt etc een wandeltocht over de boulevard met de zon in de rug. langs het strand door onbebouwd gebied deels door een droge bedding van een rivier naar El Campelo. Daar heerlijk op een terras aan de koffie. Terug door de bebouwde kom en verder weer de boulevard wind in je gezicht helemaal lekker en zo'n tweeenhalfuur bezig geweest.
Bij de camper even tijd voor een broodje en een pauze en later met de scooter naar een Carrefour, een super super macado, we moesten wat spullen hebben en het is geweldig in dat soort winkels te zijn.
Bij terugkomst bij de camper zagen we dat we naaste buren hadden gekregen, het bleek een mevrouw alleen, ze zocht contact, de scooter was nog niet uit en vroeg of we engels spraken, zelf kwam ze Zweden en er volgde een gezellig gesprek over haar reis en de onze, zelf had ze nog even tijd, ze wilde eind februari weer thuis zijn. Komend weekend haalde ze een vriend op van het vliegveld in Alicante en bleef een week, voor de rest ging ze nog door naar Portugal..
Ja, het was weer tijd voor een wijntje, hapje eten etc,ook dat is allemaal gebeurd even afwassen en nu het verslag even intikken. Dit alles tot zover. Gr.M&L.