Dag 61. U gelooft het niet, Manjana deel 2. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 61. U gelooft het niet, Manjana deel 2. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 61. U gelooft het niet, Manjana deel 2.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

28 November 2017 | Spanje, La Venteta

Goede dag, voor ons niet zo, normaal opstaan,koffie, douchen en ontbijten en de rest.
Vandaag naar de garages, wat is er spannend aan banden wisselen, niets toch , voor ons ook niet, tot dat.
Ik ga het in het kort vertellen, rond elf uur afgesproken dan zouden de banden er ook zijn,op tijd bij de receptie , gegevens genoteerd en werkorder uitgeschreven,banden wissel duurt anderhalf uur.Monteur rijdt camper naar binnen met hydropoten voorwielen van de grond een voorwiel wordt gedemoteerd band van de velg, monteur gaat op zoek waar de nieuwe banden zijn, er is een open magazijn , hij zocht overal ,kort gezegd de banden waren er niet. De dame van de receptie komt naar ons toe, de banden nog niet geleverd, Manjana, ik zeg en dat gebeurd niet, zij had een probleem, even wat dingen over en weer gesproken en ging weer weg.
En komt even later weer terug, spreekt een beetje engels, en zegt ,leverancier gebeld,kan een half uur, een uur in ieder geval ze komen van middag liggen in de auto.pff. Rond half een gaat ze weg,pauze. Monteur had inmiddels band en wiel weer gemonteerd .
Rond half twee komt bedrijfsleider, banden komen niet waren bij leverancier niet op voorraad, ik dacht dat ik uit elkaar spatte. Op computer op voorraad in het magazijn niet!
Bedrijfsleider heeft gebeld met collega in Valencia is 220 km hoger in Spanje, heeft deze banden ook niet maar ander merk met dezelfde kwaliteit, ff beslissen nu order,nu order, oke . wij zouden dan weggaan uit El Campello en naar Valencia rijden, doen we dat vandaag of morgen,terug naar de camper area, Juan stond al te wachten , het verhaal verteld en zei eigenlijk jullie mogen met deze banden niet gaan rijden en zeker niet zover. Ging direct weer bellen met een voor hem bekende garage, had even siesta , belt terug. Juan zocht ons weer op, het volgende , donderdag kunnen de banden geleverd en gemonteerd worden s'morgens om negen uur, oke wij kregen het gevoel dat het nu in orde gaat komen, dus over twee manjanas !! Deze dag tot zover,heel even het laatste nieuws, het regent hier !! Gr.M&L.