25 Maart 38e Reisdag - Reisverslag uit Noriega, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 25 Maart 38e Reisdag - Reisverslag uit Noriega, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

25 Maart 38e Reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

25 Maart 2013 | Spanje, Noriega

Ja, hoe zal ik vandaag eens openen, ik denk eigenlijk zoals het ook was.
Wakker worden door de regen en het nadruppelen van de bomen, douchen met de plu naar het gebouw,camper klaar voor vertrek maken ook met de plu en de camping verlaten het kwam met bakken uit de lucht.
Santiago uit de snelweg op, het plan om naar Gijon aan de Noord kust te gaan en eigenlijk alleen maar de snelweg te rijden.
Richting Bentansos,Vilalba,Ribadeo,Luarca,Aviles en zo aan gekomen in Gijon een camperparking geprikt en je staat daar het regende nog net zo stevig als we vertrokken waren, het was inmiddels 3 uuren om daar te gaan staan en naar buiten kijken hoe het regende daar voelde we niet zo veel voor. Een volgende plek geprikt een camping in Rivadedeva (Asturias), was volgens het camping boek net uit zijn winterslaap dus het moost open zijn zo'n 145 km verder, als we rijden zitten we binnen dus niet nat worden en je doet wat nuttigs.aangkomen op de camping u raad het , naar de receptie met plu en nu dat ik dit allemaal schrijf komt er nog steeds water uit de lucht.
Vanmorgen vertrokken en bijna 500 km verder over mooie en ook bijzondere wegen gereden een aantal net in gebruik met wel 13 tunnels en over dalen en rivieren, dat deze rit alleen maar gepaard ging met regen en we verders niet iets speciaals op heeft geleverd.
Nu vanuit dit kleine en speciale plaats Rivadedeva de groetjes van Marijke & Leo.( Morgen Beter??)

• 25 Maart 2013 - 22:08

JOSE VAN WEES:

hallo leo en marijke

jammer van het slechte weer bij jullie Maar jullie zitten toch maar mooi in Spanje en wij hit in het verschrikkelijk koude nederland waar we een stevige oostenwind hebben die overal door heen waait
    Gisteren de camper uit de stalling gehaald enToon nog wat klusjes gedaan Je kent het wel Elke keer als je weg wilt moet er nog van alles gedaan worden We hebben zaterdag een nieuw schotel gekocht en die moest ook weer op het dak en 2 kast deurtjes waar de sluiting van kapot was gerepareerd Oventje ingebouwd en zo maar verder
    Wij gaan met Pasen naar Woudrichem Gewonnen met de vakantieveiling ,maar het weer wil nog niet zo Maar we hebben een extra kacheltje gekocht En nu mar hopen dat we dat niet nodig hebben
    Verder wensen wij jullie nog vele mooie plekjes toe en veel veilige km De groetjes uit veghel van Toon en Jose