Dag 15 . opweg naar Lissabon. - Reisverslag uit Costa de Caparica, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 15 . opweg naar Lissabon. - Reisverslag uit Costa de Caparica, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 15 . opweg naar Lissabon.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

13 Oktober 2017 | Portugal, Costa de Caparica

Vrijdag 14 Oktober voor Fatima een grote dag en waarschijnlijk heeldruk,wij hebben besloten ,nadat we gister zoveel beleeft hebben ,om vandaag verder te gaan.
Om half zeven wakker , de klokken van de Basiliek luiden als nooit tevoren ,je kijkt even buiten auto's en bussen komen weer het parkeerterrein op rijden,ik zeg tegen Marijke ik ga toch nog even kijken.Aankleden en de schoenen aan , naar het Heiligdom, daaraangekomen boven aan het plein nu al honderden mensen , later begrepen om zeven uur was de eerste plechtigheid.
en om tien een Internationale plechtigheid.nu al mensen die knielend over het plein gingen ,nu alweer bijzonder.
Ok'e terug naar de camper Marijke ook lekker aan gekleed samen ontbijten etc. Eigenlijk moesten we een beetje haast maken anders zouden we zomaar ingebouwd kunnen worden door geparkeerde auto's. Rond negen uur vertrokken we van het parkeerterrein, einddoel vandaag Lissabon met de camping in Costa de Caparica ten zuiden van Lissabon. Het was mistig op de wegen wat later , de zon bleef wat langer weg, toen werd het beter. rond twaalf uur aangekomen op ons einddoel vandaag .We hebben besloten om tot maandag hier te blijven , even bij de receptie de formaliteiten regelen eneen lekker plekje uitgezocht. Camper op z'n plek en even een rustpauze ingelast we hebben nog lang nagepraat over de dag van gister. Dit verslag tot zover, Groet allen een pretig weekend M&L.