08 Maart 21e Reisdag - Reisverslag uit Cavacos, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 08 Maart 21e Reisdag - Reisverslag uit Cavacos, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

08 Maart 21e Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

08 Maart 2013 | Portugal, Cavacos

Rustig wakker worden en later kwam de zon erbij, lekker broodjes vers afbakken de geur alleen al is heerlijk.Eerst douchen ook weer een feest en zo begon deze dag , we hadden ons voorgenomen om er een rustdag van te maken, de was in wasmachnine van de camping en alles is voorlopig weer schoon . ff een lijntje gespannen dan kon de was eraan lekker drogen in de zon en een licht windje erbij, toch tussen door even snel naar binnen want er kwam spontaan nog even een regenbuitje een kwartierrje maar , maar wel heftig, het is droog en de zon kwam sterker terug nou de was werd kastdroog en ligt er al weer in, ik zelf even tussen door met de scooter naar het centrum van Quarteira gereden de haven en de pier gezien en weer terug.
lekker samen eten gemaakt, wijntje erbij kwam helemaal goed. Nog even naar het restaurant om Email post op te halen en te verzenden, koffie erbij en het reisverslag van vandaag op papier zetten . vandaag geen km maar wel een rustig gevoel, tot later.

• 09 Maart 2013 - 19:01

Frank:

Ik lees het al weer.. lekker aan het genieten daar in Portugal!
    Hier in NL is het ook heerlijk.. heerlijk regenachtig, de hele dag door.. :)