Dag 35. 2 November. - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 35. 2 November. - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 35. 2 November.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

02 November 2017 | Spanje, Tarifa

Dag allemaal , hier alles oke' en met jullie? We hebben wat slechte of geen WiFi verbindingen dus de verslagen komen soms wat later. Ik had belooft te reageren op de mix parking en de container haven waar wij de nacht hadden doorgebracht, van beide niets gemerkt meer vanmorgen dat er auto's bij kwamen van mensen die er vlak in de buurt werkte of iets dergelijks.
Maar wel rond acht uur en om negen uur voeren twee enorme Cruiseschepen de haven binnen en meerden aan,schepen met zo'n 3000 mensen aan boord, maakten geen lawaai maar wel bijzonder om te zien zo van open zee naar binnen.
Tegen tienen de parking verlaten, opmerkelijk, als je met pin betaald via de automaat kost het 7.75 Euro ,betaal je contant kost het 3.00 Euro !!
Cadiz is een eiland verbonden met bruggen nu vandaag Cadiz door de stad, een rechte weg met links en rechts woonwijken bedrijfsgebouwen allemaal mooi en schoon, verlaten via de E5 naar een binnenweg richting Conil de Frontera daar onze eerste stop op de boulevard ook mooi, schoon en verzorgd, Naar de A48 en weer een binnenweg gekozen naar Barbate en door naar Zahare de los Atunes, een prachtweg door een natuurgebied met heuvels en dalen soms boven de bomen groei uit. Ook reden we daarna door een gebied ,daarna vol met windmolens honderden denk wel duizend of meer, tegen de heuvels,op bergen en dalen een inmens gezicht enorm.
We hadden een camping geprikt 9 km voor Tarifa in Ensenada de valde vaqueras vlak aan de kust, vanuit de camper gezien op zee, een zwerm van Kite surfers, kleurrijk,schijnt het gebied bekend om te zijn. Hier blijven we twee nachtjes,vanmiddag even wat wasjes gedaan het was weer tijd voor verschoning etc.Morgen een tourtje maken op de scooter daar over later wat meer. Voor vandaag het laatste allen tot later. Gr.M&L.