02 April 46e Reisdag - Reisverslag uit Le Coudray, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 02 April 46e Reisdag - Reisverslag uit Le Coudray, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

02 April 46e Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

02 April 2013 | Frankrijk, Le Coudray

Voor ons doen laat wakker worden, half negen, maar oje wat was het koud buiten 2 graden, we stonden met ons slaapgedeeltje op de wind aan het meer en dat voel je.
Gauw douchen en de zon kwam al door, Marijke deed nog even wat huishoudelijk werk ,ik met de tablat naar de receptie om het verslag van gister te posten, maar wat er ook gebeurde wel signaal maar geen verbinding diverse malen geprobeerd lukte niet.
terug naar de camper en ontbijten.
camper klaar voor vertrek gemaakt en richting receptie gegaan , nog even geprobeerd verbinding te krijgen nogmaals niet, we zien wel verder.
navi ingesteld op einddoel vandaag Chartres ook vandaag gekozen voor de N10 als snelweg. Maar vandaag beduidend drukker dan gister op de weg , meer vrachtverkeer en ook vooral campers en zeer grote familie caravans die niet zo opschieten in het verkeer doordat er een te lichte bus voirstaat.
Onderweg een bordje met camperplaats/WiFi, en we wilden toch even een stop maken voor koffie, dus de weg af bordjes volgen en aan gekomen op de plek bleek het een schuur te zijn met een stuk land waar je tegen een vergoeding mocht staan allemaal simpel en wifi gratis, nu wij buiten de hekken de tablet aan , contact gezocht 123 zo gebeurt, reisverslag te voorschijn gehaald en verstuurd een fluitje van een cent, de motor van de camper draaide nog, oke klaar en verder. Onderweg nog even een stop voor boodschappen en aan gekomen in Chartres gemeld bij de receptie en plaatsje gezocht. even een pauze en te voet naar het centrum daar waar een kathedraal staat een bijzondere. De zon scheen met toch wel een stevig windje, aangekomen bij de kathedraal een groot en bijzonder kerk gebouw met verschillende torens ziet volumuneus uit en binnen een plaatje om te zien ,een deel staat in de steigers omwikkeld met doeken en men is bezig het pkafond en de pilaren terug te brengen in nieuwstaat , het voorste gedeelte was al klaar.
Een wandeling door het oude gedeelte gemaakt en rustig weer teruggekeerd nij de camper even een pauze met een wijntje en de maaltijd gemaakt wat we heerlijk hebben opgepeuzeld met een wijntje erbij.
Nog even wat zitten werken aan de adm. en verder dit verslag gemaakt en dat was het weer voor vandaag. groet aan alle van M &L.