21 Februari 6e Reisdag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 21 Februari 6e Reisdag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

21 Februari 6e Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

21 Februari 2013 | Spanje, Valencia

Even vergeten gister 239 km afgelegd.
Wakker worden onder de bomen dus geen zon in en aan de camper, hij was er wel, lekker douchen, ontbijten en de camper klaarmaken voor vertrek, nog even langs de sanizuil voor vers water en toilet legen. we raken aan de praat met een man verblijft hier al 12 jaar van November tot Mei met zijn Annie, woont in Nijmegen heeft 30 jaar in Hoorn gewoont voor de kinderen die wonen in Wijchen, verhuist. en waar wonen jullie Ursem o zegt hij daar fietste ik altijd doorheen, nou eigenlijk Rustenburg vertelde wij he daar woonde Joop de Block de voetbal trainer heb ik nog meegespeeld, ik zei hij is een keer kampioen geworden wij hebben hem toen met de boot naar de kroeg gevaren, ja zegt die man dat verhaal ken ik, en hierbij scheiden onze wegen , Joop was een buurman van ons.
Het park verlaten naar de snelweg het plan is vandaag Valencia, na een uur hebben we de peage snelweg verlaten en de kustweg opgezocht ook veel vrachtverkeer het houd je wat meer bezig en de kilometers schieten onder je door,net voor Valencia wat boodschappen gedaan en ge WiFi iet.
Bij Carrefour. We hadden een camperparkplaats uitgezocht tegen het centrum aan , morgen een dagje Valencia doen de 10 bijzonderheden van Valencia zien. ff gegoogeld en de reisverslagen over gezet op de Laptop moeten nu telezen zijn ! KM vandaag 317.

• 21 Februari 2013 - 22:06

Frank:

Ja hoor, ze zijn prima te lezen, leuk om met jullie mee te reizen!!

• 22 Februari 2013 - 11:33

Sylvia:

Jullie zijn al aardig op weg! Leuk jullie zo te volgen. Regelrecht het voorjaar in vermoed ik. Heerlijk hoor, hier nog steeds winters koud met af en toe een sneeuwvlok....