Dag 48. De A wegen. - Reisverslag uit Murcia, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 48. De A wegen. - Reisverslag uit Murcia, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 48. De A wegen.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

15 November 2017 | Spanje, Murcia

Hoi allemaal, Vandaag gaan we een beetje van de kust af. vertrokken uit Cabo de Gata het natuurgebied waar ook de camperplaats was,het plan was om te gaan naar Aquilas maar dan over de A wegen, een rit van ongeveer 80 km. Na wat werkzaamheden voor en aan de camper gedaan te hebben zijn we vertrokken , klein stukje door het kassengebied en zo op de A7 richting Aquilas gevolg dat je dan op een vierbaansweg rijd dat je opschiet en vrij snel waren we bijna daar wat we gepland hadden. plan bijgesteld we gaan naar Murcia, een plaats waar we eerder geweest zijn en veel indruk op ons heeft gemaakt door de proccesies die we daar heben gezien, zullen er nu niet zjn ,we gaan op een andere manier naar de stad kijken. Het rijden op de A wegen in dit gebied is eigenlijk heel bijzonder, je rijdt door de bergen met stijgingen en dalingen, met vergezichten over alle bergen heen en in de verte de zee,eigenlijk allemaal ansichtkaarten bijzonder mooi,nou is de natuur en alles erom heen mooi als de zon schijnt en dat deed hij weer ,heel prettig. Een stop gemaakt bij een supermacado met een Spaanse naam , hadden we al eerder bezocht,hebben een zeer uitgebreid en compleet assortiment,dus karretje vol,moest even gebeuren. Weg vervolgd en door de stad Murcia naar de camperplaats die ligt zo'n 9 km buiten het centrum midden in een groen gebied met citroenen en sinasappelenbomen. De beheerster was niet aanwezig een Belg zegt zoek een plaatsje ze komt einde middag. Rond vijf uur kwam ze met haar man , en opent het kantoor,ik meldt me met paspoort is altijd de vraag op camperplaatsen , ze tikte onze naam in en zegt jullie zijn hier vorig jaar ook geweest ,ook moet je kenteken op een papiertje schrijven , zij tikt het in en zegt jullie hebben een andere camper de vorige was VNVL53 dat liet ze me zien, ook weer bijzonder. mooi plekje en een eigen zitje achter de camper met de bomen naast je en de zon heerlijk stralend. Dit verslag even tot zover, oja vandaag geen 80 km het zijn er 236 geworden maar wel een mooie rit.
Dag tot het volgende verslag.Gr.M&L.

• 16 November 2017 - 13:50

Frank:

M&L, bekend in vele landen! :)