Dag 33. 31 oktober. - Reisverslag uit Sanlúcar de Barrameda, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 33. 31 oktober. - Reisverslag uit Sanlúcar de Barrameda, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 33. 31 oktober.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

31 Oktober 2017 | Spanje, Sanlúcar de Barrameda

Dag Allen, Slecht en goed nieuws, vanmorgen was mijn hele E.Mail acount weg, ik kon niets meer terwijl er een hele goede WiFi verbinding was , Laat maar ff zitten zei ik van morgen,we gaan vandaag weer verder, route uitgezet etc. Het goede nieuws vanavond samen met Marijke alles even bekeken , email adres en wachtwoord ingevuld etc, alles weer oke,de berichten kwamen weer binnen, waarbenjijnu ging er weer uit.oeps lekker,en toen maar weer een wijntje. Vertrokken uit El Rocio de route zou gaan alleen over binnenwegen behalve bij Sevilla moest er een deel snelweg gereden worden. Langs Pilas,Bollullos onder Sevilla door over de N1V Langs Sacramento naar Sanlucar de Barrameda. Een camperplaats 50 meter van de zeewaterlijn. Camper geplaats , Kantoor was gesloten beheerder komt eind van de middag,oke wij naar het strand, daar zagen we een kort strand de zee komt tegen de muren van de woonhuizen als het vloed is, nu Eb ,klein strandje en rest kiezelstenen en veel wier , later nog even gekeken, nog meer gezakt en bleef maar stenen zien, verder op zee een vrachtschip wat gezonken was met een deel boven water en verder langs de kustlijn en op zee vrachtschepen die voor anker lagen om later op te varen naar Cadiz. Er stond best wel wat wind, maar de zon vergoede veel. Hapje gegeten etc. en de avond is begonnen,allen tot later, Gr.M&L

• 07 November 2017 - 11:39

Frank:

De plaats klopt niet Pa, of hebben jullie een uitstapje naar de USA gemaakt? :)