30 Maart 43e Reisdag - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 30 Maart 43e Reisdag - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

30 Maart 43e Reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

30 Maart 2013 | Frankrijk, Bordeaux

Vandaag gaan we omhoog in Frankrijk, het plan is om met Paasdagen in Bordeaux te zijn en zo vertrokken we uit Messanger met een mooie camping en blije eigenaren.Na een mooie rit door het landschap en als de zon schijnt ziet alles er nog fijner uit komen wij bij de snelweg richting Bordeaux. Een weg rechtdoor om 10 uur vertrokken en om 12.30 uur in Bordeaux, geen files, tegen over ons was het een grote file met opvallend heel veel vrachtverkeer.
Aangekomen bij de camping wat aan de buitenkant ligt van Bordeaux zijn we eenstukje terug gereden om wat boodschappen te doen bij terugkomst ons gemeld en camper geinstalleerd.
Op het park staan heel veel challets en caravan's deze werden nu verhuurd aan een grote groep studenten die hier op het terrein een soort zeskamp deden. en vanavond gingen ze uit, allemaal in black ti.
Hier op deze camperplaats hebben we een goede WiFi en verbinding dus alle reisverslagen zijn nu verstuurd je ziet niet uit de juiste plaats, maar dat lukt niet om de GPS te veranderen. Wat u nog niet wist ook wij hebben TV in de camper, hadden we nog niet eerder over gesproken het laats dat we hem aan hebben gehad was in Benidorm daarna konden we geen beeld meer eruit toveren , geen signaal meer, wat we ook probeerde, vanmiddag weer een poging gedaan, een helder idee de smartcard activeren even een 06 nr bellen en jawel er was weer contact en TV. We hebben intussen goed begrepen dat het weer in Nederland niet super is, ook hier is het fris dus s'avonds wat TV is ook lekker.
Morgen gaan we met de bus en tram naar het centrum van Bordeaux, in het volgende reisverslag komen we daar op terug, Groet M & L.

• 31 Maart 2013 - 11:22

Frank Duijn:

Hi Leo en Marijke,
    Het is erg leuk om iedere dag even te lezen hoe jullie de dag hebben doorgebracht. Ondanks het niet al te beste weer lijkt het me toch een ervaring om nooit te vergeten. Ik ben benieuwd naar de foto's.
    Groeten uit een wit Nederland, Frank