29 Maart 42e Reisdag - Reisverslag uit Messanges, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 29 Maart 42e Reisdag - Reisverslag uit Messanges, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

29 Maart 42e Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

29 Maart 2013 | Frankrijk, Messanges

Jawel de aanhouder wint, echt wakker met de zon , de jaloezieen omhoog boven luiken open deur open, het zonnetje de camper in, koffie zetten en zittend in de deur opening nuttigen, ha hier hadden we zin in , we besloten om hier op deze plek nog een dag te blijven.
Lekker douchen,ontbijten en daarna wat tijd nemen voor wat huishoudelijk werk. Stoelen lekker naar buiten en ondertussen weer tijd voor koffie.
Vandaag een scooter dag ingelast, eerst naar messanger een piepklein dorpje en verder naar de plage, scooter even geparkeerd en het duin op, ja een mooie blauwe zee ,een strak blauwe hemel o zo mooi.
Verder de omgeving bekijken , richting Soustons ook daar een groot meer waar het nu nog rustig is. Dorpje in , we zagen echt zo'n frans tentje ,tafeltjes buiten waar ook zo'n lekkere lucht uitkwam daar kregen we honger van. geholpen door een alleraardige dame, die ons het menu van de dag uitlegde, we waren het eens doe maar voor twee personen, heetlijk gegeten ,wijntje erbij verrukkelijk. ja en de temperatuur inmiddels 21 graden.
Weer opgestapt en een toertje in de omgeving gemaakt en zo kwamen we weer bij onze mobiel home. scooter alvast weer opgeladen en het was weer tijd voor een spelletje jeu de boules, tijdens het tweede partijtje moesten we stoppen er kwam weer water van boven en dat doet het nog steeds tijdens dat ik dit verslag schrijf, jammer de dag begon heel goed en valt nu echt in het water.
Plannen voor morgen die zijn er al , de bedoeling richting Bordeaux en verder laten wij het u weten, groet M & L.

• 31 Maart 2013 - 15:17

B&10:

Hallo L&M, leuk om te lezen dat alles goed gaat. Wij zijn op dit moment in Quartaira Algarve. We moeten nog even de campingvouchers opmaken en blijven nog 2 dagen hier. Gisteren met de motor naar Loulè geweest en morgen naar Faro . Dinsdag willen we richting Spanje want het weer is nog steeds niet best. We hopen dat het daar eindelijk eens wat zonniger wordt .vandaag doen we het rustig aan .10 heeft een heerlijke Paasbrunch gemaakt en vanmiddag doen we even boulevardje pakken en gaan we een hapje eten . Paasgroetjes van ons beiden.