02 Maart 15e reisdag - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 02 Maart 15e reisdag - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

02 Maart 15e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

02 Maart 2013 | Spanje, Sevilla

Wakker worden in Hummilladero wie zou dat niet willen, nou wij werden wakker van de buren die hun caravan aan het opbreken waren, inmiddels 8.15 uur dus er maar uit ff lekker douchen na koffie gedronken te hebben ontbijten en zoals altijd de camper klaar maken voor de reis. Vandaag naar Sevilla daar hadden we zin in veel over gehoord, een mooie weg aan eenstuk van zo'n 140 Km brengt ons bij Sevilla door de stad naar Gelves een camperplaats bij een marina aan de haven. Een mooie plek ook dit weer heel apart. Op de Bus, No 140, we werden geholpen spontaan door een engels stel die aanwijzingen gaf hoe met de bus naar Sevilla, hoe laat hij kwam , waar uit te stappen en vooral bij de terugreis hoe en waar intestappen, in een woord geweldig.Aan de rand van de stad uitgestapt ook door middel een tikje op mijn schouder dat het zover was. de stad in en wij moeten zeggen een hele mooie en luxe stad ,schoon en gezellig druk mede door dat er eerdaags veel mensen gaan trouwen gezien de vrijgezellen groepen.lekker door de stad gelopen koffie, een americano gedronken en de stad vaarwel gezegd met een lekkere tappas setje op advies van de dame die ons hielp.Terug naar de bushalte, de stad werd drukker met avond bezoekers, de bus zougaan elk half uur, helaas op zaterdag niet daar kwam een kwartiertje bij en in contact gekomen met een japanse vrouw die ons weer begeleide op de terugweg , ze vond het heel bijzonder dat wij vanuit Holland helemaal daar in Sevilla waren, ze moest zelf eerder de bus uit maar wel tegen de chauffeur zeggen dat hij ons moest waarschuwen wanneer wij uit moesten stappen , Sevilla in een woord geweldig een aanrader. Zo nu is het rond elf uur het is goed zo, tot de volgende reisverslag, dat wordt een bijzondere.

• 03 Maart 2013 - 12:55

Jose Van Wees:

zo te zien genieten jullie ervan Groot gelik Geniet zolang je nog kunt Hier begint het weer ook een beetje beter te worden verder alles oke hier Gaan met pasen naar Woudrichem

vele gr uit veghel van Toon en jose

• 03 Maart 2013 - 17:05

Tiny:

Hallo lieve allebei
    ik hoop dat alles goed is. Vanmiddag al jullie reisverslagen tot en met 2 maart gelezen.
    geweldig wat jullie allemaal van deze prachtige natuur zien. na de sneeuw zal het nu wel
    genieten zijn van wat warmer weer .Hier is het nog steeds koud maar het gaat beter worden
    Dinsdag schijnt de temperatuur naar 15 graden tegaan. Daar hopen wij dus op. Via Yolanda blijf ik jullie belevenissen volgen.

lieve groeten en voor allebei een hele dikke kus Tiny

• 03 Maart 2013 - 17:05