27 Februari 12e reisdag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 27 Februari 12e reisdag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

27 Februari 12e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

27 Februari 2013 | Spanje, Benidorm

Vandaag de laatste rustdag hier in Benidorm, gisteren besloten dat we donderdag verder gaan in Spanje richting Granada.
Wakker worden met regen zo begon deze dag, daarom wat later ons bedje uit. oh zo lekker. Douchen en ontbijten wat te doen vandaag naar de markt in oud Benidorm en een toertje gemaakt naar het andere uiteinde van Benidorm mooi gebied en uiteindelijk hier vol met mooie en verschillende torenflats. het weer was vandaag wisselend wind,regen en zon.Oja ik had Marijke belooft om in Spanje naar een kapper te gaan liefs bij een Dolores, we stonden voor een stoplicht kijken naar een winkelgalerij en zie daar een kapper ook voor pensionades, daar naar toe helaas geen Dolores maar een jongen met rasta haar en petje op, pensionades kregen 1 Euro korting schade als je je haar achterliet 5 Euro en zeer tevreden naar buiten.
Even wat huishoudelijk werk gedaan en s'avonds met guus en tiny een hapje eten, u zult het niet geloven, je hoort het wel eens meer, een drankje naar keuze,halve kip met ruim patat frites een groot bord aangemaakte salade en een klein likeurtje toe 5.50 Euro en allemaal heel erg lekker.
Nog even na zitten praten en gedag gezegd morgen weer vroeg op voor het vervolg van deze reis.

• 28 Februari 2013 - 11:04

Dina En Gerard:

nog bedankt voor jullie sms je ,en leo ziet er weer gelikt uit met zijn mooie kapsel.wel jammer dat er geen dolores was voor leo .hoop dat jullie een goed reis hebben richting granada liefs van ons