24 Februari 9e reisdag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 24 Februari 9e reisdag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

24 Februari 9e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

25 Februari 2013 | Spanje, Benidorm

Reisdag nee,vandaag en de komende dagen niet. we staan nu op een plekje om even een moment rust en andere dingen doen met de scooter op pad etc.Vandaag naar de markt geweest lekker druk en mooi weer met heel veel geparkeerde Boosters.Er is zelfs een verhuurbedrijf die booster verhuren enkele en een soort tandem-boosters.Ook hoopte wij hier onze vrienden tegen te komen, maar ook hier gebeurde dat niet.Via het tourisme bureau naar de boulevard gelopen lekker zonnetje en veel publiek.en weer terug naar onze Mobil-Home.
Marijke is wat gaan lezen en ik heb wat campings in de buurt bezocht of daar soms de vrienden stonden.
Na vijf stuks vond ik het wel goed zo en weer terug naar M.H.Tegen een uur of vijf zegt Marijke ik breng ff wat spul naar de container voor bij de receptie, ze komt terug en ze moest mij de groeten doen, het was niet te geloven maar de vrienden die we zochten staan op dezelfde camping in een achteraf laantje waar wij niet zijn wezen kijken. S'avonds kwamen ze bij ons langs kopje koffie en ff bijgepraat wat we de laatste dagen allemaal hadden beleefd.
Nog even naar sport gekeken en lekker onder de wol.

• 25 Februari 2013 - 15:52

Frank:

Kijk nou.. dat is pas toeval!

Goed om te lezen dat jullie het heerlijk naar jullie zin hebben daar in Benidorm!
    Al een lekker frikandelletje gehaald? ;-))

• 25 Februari 2013 - 16:40

Yolanda:

Nou, het klinkt allemaal heerlijk relaxt. Ook erg leuk om jullie verslagen te lezen. Ik betrap mij er al op dat ik bij het opstarten van de pc denk: gezellig even een berichtje van M+ L lezen. Rust leker een paar dagen uit! Dikke zoen, Yolanda