19 februari 2013 4e reisdag - Reisverslag uit Capmany, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 19 februari 2013 4e reisdag - Reisverslag uit Capmany, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

19 februari 2013 4e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

19 Februari 2013 | Spanje, Capmany

We vertrekken vanuit Millau richting Spanje. We worden verrast door een prachtige rit door de bergen met fantastische uitzichten en rotspartijen. We vervolgen onze weg via peage richting Beziers, Perpignan richting grens. Kolonnes van vrachtauto's kwamen ons tegemoet, ook aan onze kant was er veel vrachtverkeer. We besluiten bij de eerste camping over de grens in Spanje, die open is, te stoppen, dit in verband met de gezondheid van Leo. Hij heeft nog veel last van de griep. In Frankrijk hebben wij geen camping gevonden die al open was. Totaal hebben we vandaag 260 kilometer gereden en zijn nu gestopt in Capmany, een hele aparte camping in heuvelachtige omgeving met Nedelands sprekende eigenaar. Lekker wat uitrusten en opfrissen, misschien morgen nog een rustdag, hoewel hier niet veel te beleven valt. Vorig jaar zomer heeft er een flinke brand gewoed in dit gebied en een groot deel van de camping is daarmee verloren gegaan. De zwartgeblakerde bomen herinneren je hieraan.

• 21 Februari 2013 - 20:41

Dina En Gerard:

lieve Marijke en Leo jullie hebben een een heel eind gereden en veel moois gezien ,hopen dat leo nu toch gauw weer opknapt van zijn griep,verder nog veel veilige kilometers in spanje en portugal liefs van ons