Dag 67. Naar het noorden. - Reisverslag uit Hazeldonk, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 67. Naar het noorden. - Reisverslag uit Hazeldonk, Nederland van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 67. Naar het noorden.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

04 December 2017 | Nederland, Hazeldonk

Hallo allen, ja we zijn en gaan op weg naar huis, hoe lang we daarover doen kunnen we nog niet zeggen,we houden het weer in de gaten en daarmee hoe de wegen zijn.
Daar komt nog wat anders bij, afgelopen zaterdag is onze schoonzus Ria overleden, was al enige tijd in een verpleeghuis en moeilijk aanspreekbaar. Voor onze vakantie zijn wij bij haar geweest, dit alles even in het kort. Middels APP verkeer zijn we op de hoogte dat de begravenis a's Vrijdag is in de middag, wij doen daar veel aan om aanwezig te zijn.
Vanmorgen vertrokken uit Toulouse, even tanken en vrij snel op de A7 richting Limoges,80 km voorbij Limoges een camping geprikt rond twee uur waren we daar vlakbij, even geparkeerd en besloten om verder te rijden, camperplek die open was en het is Vierzon geworden, rond half vijf waren we daar. Het is een onbemande camperplaats met slagboom, je moet een betaling doen dan krijg je een code , die tik je in en de slagboom gaat omhoog , plek incl. electra 7.75 Euro.S'avonds en s'nachts verlicht naast het gemeentehuis, helemaal oke' . Vandaag ook weer alles gezien Sneeuw langs de kant,regen en mist en de wegen waren schoon, goed opgeschoten. dit alles tot zover, allen tot later. Gr.M&L.