Dag 41. Algemene Rustdag. - Reisverslag uit Chilches, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 41. Algemene Rustdag. - Reisverslag uit Chilches, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 41. Algemene Rustdag.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

08 November 2017 | Spanje, Chilches

Ja, echt, vandaag een rustdag. We hadden het plan om vandaag naar Malaga te gaan, gister hier aangekomen , er was nog een plaatsje , een niet officiele, het was maar voor een nacht. We hoorden dat er vandaag campers weggingen en achter ons stond een grote camper die ook wegging , maar dan moesten wij eerst. De eigenaresse wees ons een plaats aan ga daar maar even staan, tot andere plaatsen vrij komen , dat duurde even ,toen het zover was mochten we kiezen. Nu voor de tweede maal verplaatsen naar een mooi plekje,plan bijgesteld niet vandaag maar morgen naar Malaga,daarover morgen meer. Lekker van het zonnetje genieten , deze deed het weer goed , vanmiddag even met de scooter naar Fuente/Fountain het eerst volgende dorp, even rond gekeken en bij een grote China Bazar wat spullen gekocht. terug bij de camper eerst ff koffie en weer het zonnetje gevolgd door een wijntje ( ja Ans daar was hij weer) Rustig aan een lekker hapje klaargemaaktetc. En nu aan het verslag en kijkend naar het Nederlandse nieuws.
Morgen met de scooter weer een reisdag ,U leest er over. Gr.M&L.