Dag 27. Iets aparts niet verwacht! - Reisverslag uit Fuzeta, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 27. Iets aparts niet verwacht! - Reisverslag uit Fuzeta, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 27. Iets aparts niet verwacht!

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

25 Oktober 2017 | Portugal, Fuzeta

Goede dag allen, De hanen deden ook vanmorgen weer hun best. Wassen aankleden even naar de supermarkt voorhet verse broodjeen aan het ontbijt. Vandaag gaan we verder gepland Fuseta zo'n 40 km verder ook aan de kust. Camper klaar gemaakt voor vertrek ,we hadden inmiddels wat contact gehad met de buren , een stel uit Apeldoorn en onze naaste uit Veldhoven, de eerste even naar toegelopen en met een kort praatje gedag gezegd ,onze naaste kwamen naar ons toe nog even wat gesproken , ik noem hem even bij naam , Martin zegt ik heb wat voor je, een boek (Nieuw) dat wil ik je geven,oke zei wat bijzonder, de tekst op de kaft is " Een onoverzichtelijke bocht" met een foto daarbij van een vrachtwagen op de snelweg. Ik heb hem daarvoor bedankt en als ik het gelezen had zal ik er op reageren, een boek over vrachtverkeer etc etc vond ik wel interrasant,nogmaals hartelijk dank ,en wij zijn vertrokken, wat bijzonder vonden wij!!.
Via Almancil,Faro,Olhao over de N125 kwamen wij aan in Fuseta,camping gevonden inschrijven en een plekje gevonden, ook de zon was weer behoorlijk aanwezig, alle zakenweer geinstalleerd op eigen terras aan de koffie.Marijke denkt we zitten toch even pakt het boek van buurman Martin leest op de achterzijde de inhoud van het boek en zegt, Leo het gaat helemaal niet over vrachtauto's ,het gaat over het overlijden van zijn eerste vrouw ,samen met haar,ik citeer, Martin en Fija maakten deel uit van het Chauffeurs Evangelisatieteam Holland , dat zich inzet voor de verspreiding van Gods Woord onder vrachtwagenchauffeurs. We hielden alle twee even ons adem in en daarna toch wel een lach, oh dit is verrassend en iets aparts.
Komde wandelschoenen aan, even op pad, links de camping af naar de kust eigenlijk eerst een binnen meer wat voller en leger loopt bij vloed en ebmet een riviertje wat het stadje inloopt. Daar alerlij vissersbootjes en een rondvaartbedrijf die tochten maakt over die binnenmeertjes.
Ook werd er in het park aan de haven gejeudeboult ,even wezen kijken natuurlijk.verders een loopje door het stadje en weer terug naar de camper,u raadt het al tijd voor een wijntje.
Een hapje gegeten ,nog een rondje naar de kust gemaakt , nu in het donker en bij terugkomst bij het genot van koffie dit verslag geschreven.oke' tot de volgende. Gr. M&L.