26 Februari 11e Reisdag - Reisverslag uit Guadalest, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 26 Februari 11e Reisdag - Reisverslag uit Guadalest, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

26 Februari 11e Reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

26 Februari 2013 | Spanje, Guadalest

Ook van daag nog een rustdag, rustdag? met de scooter eropuit de bergen in naar het stuwmeer van Guadalest.
wakker worden met een geweldig zonnetje lekker buiten ontbijten, nog ff een klein wasje. en hop opde scooter via oud Benidorm over de cv 70 naar Benifato met af en toe stijgingen van 7 á 8 % en dan denk le dat je erbent komt er een haarspeld en zo ging het wel even door, nou de scooter moest er goed aantrekken ,maar zo kwamen we uiteindelijk boven in Guadalest.
Als je nou denkt hoe meer je naar de zon gaat hoe warmer het wordt maar niets is minder waar het wordt kouder en dat hadden we ook, gauw aan een Americano dat is een dubbele espresso ff doorwarmen. het dorpje ligt tegen een berg aan met een kasteel en allemaal paadjes binnendoor kom je boven op een tableau waar je een geweldig uitzicht hebt over daar beneden het azuur blauwe stuwmeer, mega mooi.
Over een ander padje weer naar beneden, nog wat echte sinaasappelen gekocht 1 kilo voor een Euro. en verder weer met de scooter naar beneden adembenemnd dat ging super mooie haarspelden en af en toe wat knijpen in mijn zij!! op naarAltea aan de boulevard ff een sinaasappeltje gedaan sappig lekker. komen we langs Albir een levensgrote supermeccado met alleen maar hollandse spullen , vooral van Albert Hein, Markant en zelfs Peijnenburg onbijtkoek in alle uitvoeringen en heel veel bejaarden overwinteraars. wij ook wat boodschappen mee en hop naar de M.H. daar was het inmiddels weer wat warmer over het algemeen is het nu voor Benidorm te koud hoor je de mensen om je heen zeggen.
Even lekker gegeten geskypt met Linda & Patrick dit verhaal weer op papier gezet en voor zoderek welterusten.M&L.

• 26 Februari 2013 - 22:39

Josevanwees:

Ik ben jalours op jullie Daar heerlijk in het mooie Spanje lekkers toeren en wij zitten hier in de kou . Vorige week vrijdag ons pa gecremeerd dus dat was niet zo een leuk weekje Druk druk met alles regelen voor de crematie en naderhand Gelukkig heb ik nog 3 zusje s meer ,konden we mooi alles delen met elkaar.
    Ik wens jullie nog vele mooie dagen en ik hou je reisverslag in de gaten

gr jose

• 27 Februari 2013 - 09:34

Frank:

Wow! Dat uitzicht is inderdaad mooi zeg!!