25 Februari 10e Reisdag - Reisverslag uit Polop, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 25 Februari 10e Reisdag - Reisverslag uit Polop, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

25 Februari 10e Reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

25 Februari 2013 | Spanje, Polop

Vandaag maandag, vroeger wasdag, voor ons nu ook ff, 't was maar een kleintje maar toch .
Gisteren mensen gesproken en die vertelde je moet minstens in Polop en Guadelest zijn geweest anders is Benidorm niet compleet.
Oké, zonnentje scheen, toch ongemerkt veel wind, op naar Polop een dorpje zo'n 15 Km hiervandaan op de scooter met navigatie. Thuis voor ons vertrek de TomTom op de scooter geinstalleerd met een slangetje vanuit de micro en een haakje om mijn oor Helmpje erop en klaar was het ,vandaag eigenlijk de grote test en het werkte geweldig.
En zo ging de reis de Bergen in eerst even zoeken, het was beneden in het centrum ,een muur met 200 kranen waar continu water uitstroomt wat uit een bron komt, klassiek betegeld met alle dorps en steden vignetten uit de omgeving zeer fraai allemaal en natuurlijk een flesje water getapt, overheerlijke bronwater.
Het zonnetje gaat weg en het werd kouder we verkleumde een beetje daar in de bergen, besloten om terug tegaan even door het oude gedeelte van Benidorm gereden terug naar M.H.
De Vrienden nodigde ons uit om een koppie te doen en natuurlijk een borrel en weer ff bijpraten.
Even skypen met Frank en zogaat de dag weer voorbij , Nichten, Neven en alle andere lieve mensen dank voor jullie reacties op dit schrijven blijf het vooral doen. Groet van M&L.