18 februari 2013 3e reisdag - Reisverslag uit Millau, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 18 februari 2013 3e reisdag - Reisverslag uit Millau, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

18 februari 2013 3e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

18 Februari 2013 | Frankrijk, Millau

Na een zeer koude nacht met nachtvorst vertrekken we zo rond de klok van 9 uur richting Clermont Ferrand. Onderweg dikke mist totdat we peageweg verlieten, daarna klaarde het weer op. Door de vele klimmen onderweg hebben we prachtig uitzicht op de bergtoppen met sneeuw. Op de Col de la Fageole tussen Massiac en Millau, 1100 meter hoog, lag heel veel sneeuw, schitterende panorama's en wat fotomomenten tijdens het rijden. Gestopt bij een camperplaats van een tankstation, dat was het even niet, we besluiten door te rijden naar Millau en na 381 kilometer op de teller vinden we een mooie camperplaats. Na geinstalleeerd te zijn, hebben we de stad verkend, na terugkomst waren er meerdere campers bijgekomen. Oh ja..... de reis van gisteren was 429 kilometer.

• 21 Februari 2013 - 23:05

Jose:

Dan heb je er aardig wat kilometers op zitten