17 februari 2013 2e reisdag - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu 17 februari 2013 2e reisdag - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

17 februari 2013 2e reisdag

Door: Marijke/Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

17 Februari 2013 | Frankrijk, Saint-Amand-Montrond

Vergezeld van de opkomende zon vertrekken we rond half negen richting Parijs, echter halverwege werden we overvallen door flinke mistvelden, daardoor weinig van de omgeving te zien. Na een vlekkeloze tour rond Parijs klaarde het weer op en reden we richting Orleans. Daar hebben we de saaie snelweg verlaten en vervolgde onze reis via landelijke wegen, wat mooie plaatjes opleverden. Na een lange stop in Salbris aan het water vervolgden wij de reis naar onze eindstop van deze dag, St. Armand-Montrond. Dat werd nog spannend, de diesel was bijna op, het reservelampje brandde al een tijdje, maar we hebben het gehaald puf.....
We staan nu op een camperplaats langs een riviertje vergezeld door twee andere campers. Leo nog erg verkouden en grieperig, dus weer, ook door de kou, vroeg onder de dekens.

• 21 Februari 2013 - 23:04

Jose:

Ja leo ook wij kennen dat ,dat het lampje van de diesel brand en nergens langs de snelweg een benzine pomp is want ze waren aan de weg aan het werken E n als als weer een n zagen konden we de weg nog niet eens af Nou dan zweet je peentjes en als je dan een benzine pomp hebt gevonden en je benzine dop wil er niet af Nou nou maar de vrouw van het benzine station had haar schoonzoon gebeld, en die had binnen no time de dop er af Nou he he eind goed al goed. leo beterschap en hou je taai gr van jose