Dag 66. Een heftige rit. - Reisverslag uit Lalande, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 66. Een heftige rit. - Reisverslag uit Lalande, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 66. Een heftige rit.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

03 December 2017 | Frankrijk, Lalande

Goedemorgen, wakker worden door heftige wind en koud ondanks dat de zon scheen, ja echt. We vertrekken weer en de planning was Millau, vandaag dag 66 het leek wel route 66. het is zondag morgen 10.00 uur, rustig op de weg, we zochten de A7 op om alleen de snelweg te rijden.Rond 11.30 uur passeerde we de Spaans/Franse grens met windstoten die door de valleien komen , ging goed ,maar opletten. De weg in Frankrijk loopt naar de kust met links de bergen, de weg telt drie banen en een brede vluchtstrook die hadden we echt nodig, echt zulke windklappen hadden we nog nooit gehad,later ter info wel 120 km/h, echt heftig. Bij een rustplaats bewust gestopt,even een pauze en afblazen,dit is niet prettig rijden,hoe verder. Even de kaart erbij, over 23 km komt er een kruising met de snelweg naar Toulouse en die gaat recht tegen de wind in, plan bijgesteld naarToulouse daar een camping geprikt die open was. Dit was voor ons een goede beslissing de wind van voren dat scheelt enorm, met wat tussenpauze's waren we rond 4.00uur op de camping in Toulouse, ja echt vandaag was het heftig, tot later.Gr.M&L.