Dag 65. De Wind. - Reisverslag uit l'Estartit, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 65. De Wind. - Reisverslag uit l'Estartit, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 65. De Wind.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

02 December 2017 | Spanje, l'Estartit

Hoi allemaal, te vroeg wakker,het was nog donker en de slaap was op dan maar vroeg weg,na het ontbijt alles in orde gemaakt , de parkbeheerder bedankt en we vertrokken even de camper aftanken voor deze dag. Vandaag een rit gepland over binnenwegen op weg naar L"Estartitt, de navi daarop ingesteld, N en C wegen gereden wel om Barcelona heen, kleine dorpjes en andere kleine steden kruiste we wel. Wat veel gebeurd dat bedelaars langs gaan bij auto's die wachten voor stoplichten, wij zagen iets aparts, een man stond met kegels te jongleren voor de auto's,tot het licht weer op groen gaat , duurt altijd even ,opvallend in Spanje, en de auto's gaan rijden en haalt hier en daar z'n zakcentje op, heel apart.
Vandaag net zoals gister veel wind ,hoe meer naar de kust hoe harder en we rijden ook over witte weggetjes dan is het even oppassen hier en daar. Op dit moment dat ik dit tik stormt het echt stevig en koud Brrrrrrr, Spanje.
Morgen gaat de reis verder de grens over naar Frankrijk, even nog weer onlinnen en dan maken we een plan welke route we nemen.Allen de groeten hier uit winderige Spanje.M&L.