Dag 63. De Dag van " Manjana" - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 63. De Dag van " Manjana" - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 63. De Dag van " Manjana"

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

30 November 2017 | Spanje, La Venteta

Hallo allen, wakker worden en we vragen ons af hoe gaat deze dag verlopen, dan maar eerst koffie etc.
Rond tien uur afspraak bij de garage, van Juan de coordinaten gekregen en dat klopte aardig alleen als je een rotonde anders neemt kom je niet helemaal goed uit, uiteindelijk gelukt.
Hartelijk welkom door de eigenaar,van geboorte een Belg, maar woont al heel lang in Spanje. oke zei hij rond vijf uur is hij klaar, oeps dachten wij, wat bleek hij zet de nieuwe banden er om heen plus/minus een uur werk dan naar een garage in Alicante voor het uitlijnen,dus hij rijdt heen en weer en nog sieesta etc. wij voorstel gedaan hij doet de banden wij rijden naar Alicante garage euromaster, oke willen jullie dat, gaan we zo doen. We kregen koffie op zijn terras en hij ging aan het werk, klaar en betaald en opweg naar Alicante. Rond twaalf uur waren wij daar,ze stonden op ons te wachten , volgens de chef kregen we de beste monteur en dat klopte, kreeg uitleg in het Spaans/Engels ging prima. We moeten zeggen was niet verkeerd om uit te lijnen, zaten grote afwijkingen in . Half twee klaar, nog even een rondje gereden met de monteur, perfect en iedereen bedankt.
Wij eerst even verderop koffie gedaan en een broodje, oja , de zon was er weer, helemaal weer lekker en een goed gevoel over deze dag.
Op de terugweg boodschappen gedaan voor de komende dagen, morgen gaan we beginnen aan de terugreis. Terug op de camper area iedereen belangstellend of het nu oke was met de banden, Juan bedankt voor het meedenken en hem een doos chocolade geschonken van het merk Merci. met een woordje in het Spaans ( vertaald uit het Nederlands) Marijke kreeg twee dikke zoenen.
Nu dit verslag tot zover, morgen op reis. mogelijk zullen de verslagen later verschijnen,het komt goed. Gr.M&L.

• 30 November 2017 - 22:01

Dina:

Zo de mangaan zit er geluķkig op en de banden gewisseld. Nu weer rustig en veilig naar huis rij voorzichtig en dikke kus en knuffel

• 01 December 2017 - 11:13

Ans Dorrestijn:

Wat een gedoe is het geweest! Hopelijk gaat de terugreis zonder verdere problemen en kunnen jullie nog even lekker een tijdje relaxen. Goede reis verder en lieve groetjes.