Dag 59. Scooter toer. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 59. Scooter toer. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 59. Scooter toer.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

26 November 2017 | Spanje, La Venteta

Goede dag allen, Zondag begonnen met een lekker ontbijt en ja hoor de zon was vandaag weer aanwezig. Wij zijn gaan scooteren naar de baai van Alicante, daar waar de boulevard van de costa stopt begint de baai, rotspartijen die ver in de zee lopen en uitgesleten rotswanden, daar de scooter geparkeerd en de rotsen beklommen tot aan de kustlijn, heerrlijk met een zwoel windje.
De scooter weer opgezocht en via de boulevardweg naar Alicante city naar de tappas bar waar we afgelopen maandag ook waren. Daar vlakbij de scooter geparkeerd op plaatsen waar alleen scooters mogen staan, er was ook een boeken,platen en muntverzameling markt even over heen gelopen bij een standje zo even gekeken zie je ook kwartjes liggen met juliana erop uit de jaren vijftig, heel apart. Toen naar de tappas bar er staan mensen voor de deur en wij tussendoor naar binnen, was niet de bedoeling, die mensen stonden te wachten tot er vrije plaatsen waren, omdat wij met z'n tweeen waren duurde dat niet lang, gelijk aan de koffie en ja diverse tappas gerechten die worden geserveerd op houten plankjes en omdat het erbij hoort een klein glaasje bier,helemaal geweldig en een super sfeertje.
Terug met de scooter langs de kustweg door geweldige woonwijken en weer terug in het camper park, even een pauze. De Fransen waren er niet dus wij zijn samen gaan boulen,ff lekker drie partijtjes, ging goed. Tijd voor een wijntje toch,hapje eten in de Italiaanse sfeer en zo komt deze dag voor het verslag weer ten einde,tot gauw. Gr.M&L

• 27 November 2017 - 10:35

Frank:

Jullie beginnen al aardig op pensionada's te lijken :)

• 28 November 2017 - 17:10

Lia Hagenaars:

Wat een heerlijk leven, maar nu weer thuiskomen hoor. Veel te lang, weet niet eens meer hoe jullie eruit zien