Dag 58. Banden. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 58. Banden. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 58. Banden.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

25 November 2017 | Spanje, La Venteta

Hallo allemaal, beetje vroeg wakker zomaar spontaan het was nog rustig op het park, even een aantal dingen gedaan jullie kennen dat wel, de bakker is geweest en het verse broodje smaakte weer oke.
Verders vandaag even met de camper op pad geweest naar de garage waar Juan mee gebeld had, ze wilde de camper zien. We moesten naar Alicante een adres op een industrie terrein zo'n 12 km bij ons vandaan, terplekke even zoeken en gevonden, de manager, een Spanjaard, schakelde direct een medewerkster in die redelijk engels sprak. Banden en monteren geen probleem maar uitlijnen lukt niet hun brug is te klein ze verwees ons naar een andere garage oei viel even tegen. Banden besteld en worden dinsdag gemonteerd. Met het adres in ons bezit naar de andere garage zo'n 8 km verder in het noorden van Alicante , een garage speciaal voor kleine transportwagens ,vrachtwagens en bussen zag er super uit en verkocht ook banden , oeps hoe gaan we dat nou weer vertellen, een klant die daar was , een Duitser die in spanje woont diende even voor tolk, ging heel goed er was eigenlijk geen probleem en het uitlijnen gebeurd dinsdag middag.
Alles geregeld en terug naar de camper area en even een pauze. Zo tegen tweeen de Fransen benaderd om te boulen ,hadden ze wel zin in ,alleen Marijke wilde even een strandwandeling doen , dus een derde Fransman ook die kwam, zo speelde we drie partijen en mijn maatje en ik wonnen ze alle drie allemaal met een beetje spanning.
Het was weer tijd voor een wijntje, een andere buurman, een nederlander die in Belgie woont had wat problemen met zijn Tv antenne even mee gesproken en uiteindelijk gelukt om hem af te stellen. Oja nog even dit, vandaag de eerste dag dat we de zon niet gezien hebben, morgen beter.
Tot zover het verslag van deze dag, het zal allemaal goed komen.Gr.M&L.