Dag 57.Boulen. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 57.Boulen. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 57.Boulen.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

24 November 2017 | Spanje, La Venteta

Hallo allen, een rustige morgen, Juan de area camper eigenaar kwam vertellen dat de technicus van de garage langs kwam om te kijken naar de banden. Het verhaal Manjana wordt steeds langer, rond 12 uur kwam hij, sprak ook nederlands , Oh twee banden geen probleem maar kan pas woensdag a.s. en wij een beetje verbaasd maar , hij zegt graag of niet,ons antwoord laat maar even .
Oke, Juan is gaan bellen met Euromaster waren niet op voorraad, Met een ander bedrijf geen probleem geeft direct een prijs,goedkoper dan de eerste wij akkoord. Juan geeft dat weer door,komt vanavond zeggen we moeten ze op de website bestellen en betalen ,zoeken samen met Juan komen ze niet tegen, Juan gebeld het is beter dat we morgen met de camper langskomen, zie Manjana wordt steeds langer.
Tussen alles door hebben wij twee Fransen uitgedaagd om te boulen, start om twee uur lekker in het zonnetje. Oeps eertste partij gewonnen, vonden de Fransen,vooral een van de twee niet leuk, het gevolg hij gaf gas, de twee volgende verloren. het is gewoon heerlijk om zo het spel te spelen, zowel het winnen en verliezen.
Een roerige dag en ook nog gesport. Nu tot zover,Manjana wordt vervolgd. Gr.M&L.