Dag 56. Super Siesta. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 56. Super Siesta. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 56. Super Siesta.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

23 November 2017 | Spanje, La Venteta

Hallo, jullie geloven het niet, het is echt waar " Super Siesta" . We hadden gepland om vandaag verder te gaan en ook langs een garage te rijden ,waarom ? een van de voorbanden van de camper is wat gladjes aan een zijde. Je staat daar naar te kijken en een Franse buurman, die ik wat geholpen had met zijn scooter, kwam erbij en nog een andere buurman en lieten merken ,ziet er niet lekker uit. Marijke en ik besloten het anders te doen, via Juan ,de eigenaar van de area camperplaats, die het uitgelegd wat het verhaal is en gevraagd om een garage die banden kan wisselen en uitlijnen. No problem komt goed, Komt later terug, contact gehad garage moet even rekenen en belt terug ,dan hoor jullie van mij.
Vandaar niets ondernomen en in de buurt blijven, wie weet ? Het is bekend dat we in Spanje zijn en dat Manjana,Manjana echt waar is.
Rond vijf uur, Juan is de telefoon defect? Oh, en belde de garage, wist het nog niet belt zo terug, jawel half uur later, met de prijs, spec prijs,wij gaan accoord,maar wanneer naar garage ,nu nog niet bekend , dat wachten we nog even af ,mischien Manjana. Deze dag tot zover Gr.M&L.