Dag 52. Toer met de scooter. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 52. Toer met de scooter. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 52. Toer met de scooter.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

19 November 2017 | Spanje, La Venteta

Ook goedemorgen, allen goed geslapen, wij wel, alhoewel wakker worden en het is koud dat is wel wennen maar als de zon zich weer laat zien stijgt de temperatuur,moet zeggen erg prettig.
Na douchen,ontbijten de stoelen weer buiten en we richten ons op het zonnetje.
Gister reden we door een tunnel en ik merkte met het aanzetten van het licht dat deze haperde, vanmorgen naar gekeken , er zit een hapering aan de lichthandel oftewel de contacten in het lichtmechaniek. Ik heb het deels opgelost , thuis verdient het de aandacht.
En toen was er koffie, even op ons terras, oke' we gaan een tourtje doen met de scooter ,naar het centrum van El Campello en de boulevard. Het is mooi rijden zo van de camperplaats af langs de appartementen zo naar de kust en richting centrum, eigenlijk ook een beetje doorgereden naar het achterland van zo'n ,eigenijk touristen dorp, dan zie je ook wat anders dan het mooie als de voorkant. Scooter geparkeerd en een wandeling over de boulevard gedaan, het was druk hoofdzakelijk Spanjaarden en een lekker gezellig sfeertje. Terug naar de camper even een pauze en de jeu de boul ballen opgepakt ,tijd voor een spelletje met zowaar toeschouwers ,eindstand 2-1 voor wie ?. we trakteerden ons beide op een wijntje. De zon zakt weg het werd weer frisser tijd voor een hapje en daarna het verslag en daarmee eindigt deze dag,allen tot later Gr.M&L.