Dag 51. Terug naar de kust. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 51. Terug naar de kust. - Reisverslag uit La Venteta, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 51. Terug naar de kust.

18 November 2017 | Spanje, La Venteta

Dag allen, vandaag vertrekken we uit Murcia , Ja en nog laat wakker ook , de zon stond al redelijk hoog . Even douchen,de bakker was er al en een praatje met buurman ,De Belg.
Ontbijten en de scooter weer op de camper, de hydro stelpoten in en vuilwater lozen , allen weer een goede reis gewenst ( behalve de Italianen ! )
Via de A7 richting Alicante bij afslag 1 verlaat je de snelweg,dat zegt de navi, richting El Campello
rechtdoor en de tweede straat links, zo ongeveer. We kwamen in een wijk waar vele en grote torenflats staan met heel veel sport accomodatie's, waarschijnlijk allemaal huur appartementen,liggen allemaal strak aan de kust. Aan de doorlopende straat ligt de Area camperplaats No 7 met een oprijlaan tot aan de receptie, een heel vriendelijk onthaal door de eigenaar,een vrij jong persoon in een later gesprek vertelde hij ,hij runt samen met zijn vrouw sinds zes maanden deze Area ,is pas geopend en zei samen met de bank zijn ze rijk. Een geweldige plek , 500 meter van zee, bus stopt voor de deur, een bijzonder en lux toilet gedeelte en vrij ruime plaatsen ,helemaal goed.
Camper op z'n plaats alles geinstalleerd en een koffie toe, We gaan even naar de kust ,de straat oversteken langs de appartementen naar de boulevard , het strand helemaal leeg naar links en rechts kijkend helemaal niemand te zien,wat wel weer opviel er rijdt een tram van Alicante naar Benidorm mooi aangelegd door een haag van palmbomen afgescheiden van de weg , heel bijzonder. Een heel stuk langs de kust gelopen in het zonnetje, kijken of de trams op tijd rijden en dat klopte, via een ander pad weer terug naar de straat waar de Area ligt even een bezoekje aan de Super Macabo en weer verder naar de camper. Tijd voor wat lekkers en een pauze ,hapje eten en de avond valt het grote licht ging uit , we zijn weer terug aan de kust. Dag tot de volgende.