Dag 46. Naar het puntje van Spanje. - Reisverslag uit Boca de los Frailes, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 46. Naar het puntje van Spanje. - Reisverslag uit Boca de los Frailes, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 46. Naar het puntje van Spanje.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

13 November 2017 | Spanje, Boca de los Frailes

Hoi allemaal, ze zeiden wel eens " Maandag wasdag" dat hebben wij ook gedaan, wasdag, maar niet zoals het bedoeld was. Op de camper area is er een wasplaats voor campers en die hebben we vanmorgen gewassen ,het was nodig. Euro's erin en met de hoge drukspuit aan de gang ook met sop en afspoelen,en de zon doet de rest, vanbinnen even de stofzuiger er door,een lekker schoon gevoel.
We gaan op weg naar het uiterste puntje van Spanje met een natuur gebied , Cabo de gata. Vertrokken uit Balerma over de N340 een rit volgens de navi zo'n 90 km en weer de bedoeling de kust weg. Direct langs de weg tot aan de bergvoeten, kassen kassen en kassen de hele rit vandaag langs en door een kassen gebied en plots rij je stad binnen zoals bijvoorbeeld El Puerto, zo mooi, schoon en lux met winkels van een een hoog niveau alles erop en eraan je rijdt de stad weer uit en zo weer het kassen gebied in waar de rommel en rotzooi zo langs de weg ligt,zo afwisselend je kan het je niet voorstellen.
Het plan om naar het dorpje/stadje Caba de Gata hebben we bijgesteld , we gaan richting San Jose', daar geprikt een camping, al een deel door het natuurgebied gereden, aan gekomen in San Jose' camping gesloten. Op de weg hiernaar toe zagen we een camper area ,daar zijn we naar toe gereden ,prima plek ook tussen de kassen maar vanaf de camperplek niets van te zien.
We blijven hier twee nachten ,morgen een toer maken met de scooter kijken of we verder in het gebied kunnen komen en naar de vuurtoren van Cabo de Gata, dat leest u in het volgende verslag. Tot zover weer vandaag. Gr.M&L.