Dag 45.Vandaag Zondag - Reisverslag uit Balerma, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 45.Vandaag Zondag - Reisverslag uit Balerma, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 45.Vandaag Zondag

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

12 November 2017 | Spanje, Balerma

Goede dag allemaal, ja vandaag Zondag en zo hebben wij het ook beleeft, opvallend voor ons later wakker en we starten met koffie, daarna op naar het douchegebouw , een juweeltje zo mooi en lux echt een compliment. En omdat het Zondag is een uitgebreid ontbijt met alles erop en er aan. Even alles opruimen en dan ,ja, koffie in het zonnetje op ons eigen plekje. we gaan wandelen , 50 meter lopen naar het strand en op weg naar Balerma klein stukje boulevard met veel appartementen verhuur voor de rest niet veel te beleven, door de straatjes van Balerma en langs het kassen gebied weer terug naar de camper, terug voor een grote pauze beetje luieren. nog even een rondje gedaan over de area camping, deze bijzonder mooi en schoon is en mooi ingedeeld. nog even langs de jeu de boule baan ,waar stellen aan het boulen waren ,kijken is ook leuk. Vandaag niets specials en bijzonder beleeft. Dit verslag daarom een beetje kort, morgen verder, daarover later meer. Gr. M&L.

• 14 November 2017 - 17:47

Lia:

Wat hebben jullie het heerlijk. Best wel jaloers hier in het koude Nederland. Ga jullie wel missen nu, jullie zijn al zo lang weg