Dag 40. De Berg af en verder. - Reisverslag uit Vélez-Málaga, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 40. De Berg af en verder. - Reisverslag uit Vélez-Málaga, Spanje van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 40. De Berg af en verder.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

07 November 2017 | Spanje, Vélez-Málaga

Hallo allen, 40 dagen onderweg , veel beleeft en meegemaakt, o.a. gister de berg op naar Ronda,het was de moeitje waard, vandaag weer naar beneden , dezelfde 50 km.Met het omhoog gaan gister hadden we plekken gezien aan de andere kant en zeiden tegen elkaar daar moeten we morgen stops maken. We hadden vandaag niet een plek geprikt om de eindstop vandaag te maken , we zien wel. Alles gedaan, camper en wij klaar voor vertrek ,betaald en de weg op begonnen met de afdaling, , rechts afgronden echt heftig ( aan Marijk haar kant) . Een paar stops gemaakt, geweldige uit en vergezichten. Wat opviel bijzonder veel borden met snelheidsaanduiding van 80 tot 30 km en als je je daar aan houdt gaat het goed en eigenlijk ook wel bijzonder.Aangekomen bij San Pedro aan de kust de A7 op richting Marbella ook langs Fuengirola, Benamaldena ,daar wat boodschappen gedaan bij de Aldi , deze pas nieuw met een parkeerbordes en uitzicht over de stad en zee, geweldig.Bij Torremolinos was het bijzonder druk dit centrum maar over geslagen richting Malaga. Oja in de buurt van Fuengirola het plaatsje Mijas hadden we gelezen daar is een camperplaats , daar aangekomen gelijk weer omgedraaid bijzonder onverzorgd oftewel slecht. Malaga door gereden hier willen we een dagje naartoe, camperplek gezocht in de boeken en terecht gekomen in Torre de Benagalbon " El Rincon" Ligt in een woonwijk , staan voor de poort beheerder komt naar ons toe en zegt is complet oeps, plek zag er zeer verzorgd uit ,geen plaats, ik zeg we hebben 400 km gereden om hier te willen zijn Oh zei hij , ik zag een plek waar we zouden kunnen staan , en daar voor een nacht? oke zei hij en zo gebeurde het , morgen komen er plekken vrij en dan verplaatsen. camper geinstalleerd even rondgekeken en een loopje naar het strand ,kort strandje geen wit zand zag er allemaal heel lief uit. Terug tijd voor een wijntje , hapje eten en zo rond half zeven gaat het grote licht uit. Dit was de dag van deze dag, allemaal tot later Gr.M&L